بهره برداری از نخستین باند بتنی شمال کشور بزودی در فرودگاه رامسر
برای ساخت این باند با 97 درصدپیشرفت تاکنون 120 میلیارد تومان هزینه شده است
ساخت نخستین باند بتنی شمال کشور 97 پیشرفت کرده است.
مدیر کل فرودگاه های مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه نخستین باند بتنی شمال کشور که دومین باند بتنی کشور هم هست با پیشرفت 97 درصدی بزودی آماده بهره برداری می شود گفت: برای ساخت این باند تاکنون 120 میلیارد تومان هزینه شده است.
سعدالله وطن خواه هنگام بازدید از چگونگی اجرای این طرح در رامسر با اشاره به تغییر مسیر لوله انتقال گاز شرق به غرب کشور که از زیر این باند عبور کرده و مانع از عملیاتی شدن آن شده است افزود: با ایجاد تاکسی وی ، رفع مشکل زمین های اطراف و نصب و راه اندازی سیستم روشنایی ، یک ماه آینده این باند بهره برداری و پروازهای روزانه و شبانه این فرودگاه برقرار می شود .
ساخت باند جدید فرودگاه رامسر در کنار باند قدیم آن از سال 88 آغاز شده است. طول این باند 2700 متر و ویژه پروازهای 600 -300 A و 1200 متر طولانی تر از باند قبلی است.
تقویت صنعت گردشگری و امکان صادرات محصولات کشاورزی از جمله دست آوردهای توسعه پروازی فرودگاه رامسر است.ساخت نخستین باند بتنی شمال کشور 97 پیشرفت کرده است.
مدیر کل فرودگاه های مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه نخستین باند بتنی شمال کشور که دومین باند بتنی کشور هم هست با پیشرفت 97 درصدی بزودی آماده بهره برداری می شود گفت: برای ساخت این باند تاکنون 120 میلیارد تومان هزینه شده است.
سعدالله وطن خواه هنگام بازدید از چگونگی اجرای این طرح در رامسر با اشاره به تغییر مسیر لوله انتقال گاز شرق به غرب کشور که از زیر این باند عبور کرده و مانع از عملیاتی شدن آن شده است افزود: با ایجاد تاکسی وی ، رفع مشکل زمین های اطراف و نصب و راه اندازی سیستم روشنایی ، یک ماه آینده این باند بهره برداری و پروازهای روزانه و شبانه این فرودگاه برقرار می شود .
ساخت باند جدید فرودگاه رامسر در کنار باند قدیم آن از سال 88 آغاز شده است. طول این باند 2700 متر و ویژه پروازهای 600 -300 A و 1200 متر طولانی تر از باند قبلی است.
تقویت صنعت گردشگری و امکان صادرات محصولات کشاورزی از جمله دست آوردهای توسعه پروازی فرودگاه رامسر است.