افتتاح دوطرح مخابراتی با بهره مندی ۱۴ هزارمشترک از فیبرنوری درگرمدره
مدیرمخابرات منطقه البرز درآیین بهره برداری از این طرحها گفت:دوطرح مخابراتی درگرمدره با صرف 620 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که شامل پوشش کامل فیبرنوری شهر گرمدره وایجاد زیرساخت فیبرنوری طرح تصویری شهرداری میشود.
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۵ ۱۴:۰۶