ایران: به قطعنامه شورای حکام پاسخ میدهیم
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمانهای بینالمللی در واکنش به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی، حمایت ادعایی این سند از راهحل دیپلماتیک را نیازمند حداقلی از حسننیت دانست و تأکید کرد که ایران در دفاع از حقوق غیرقابل سلب خود به این قطعنامه پاسخ خواهد داد.
۲۰ خرداد ۱۴۰۵ ۲۰:۰۴