بهرهبرداری از مرحله سوم تصفیهخانه خلیج فارس؛ تیرماه
شهردار منطقه ۱۹ تهران از پیشرفت و اجرای مجموعهای از طرح های مهم در حوزه مدیریت منابع آبی، جمعآوری آبهای سطحی، توسعه معابر و بهسازی زیرساختهای شهری خبر داد .
۲۴ خرداد ۱۴۰۵ ۰۹:۵۷