وزیر ارتباطات:
وزیر ارتباطات در نشست نظارت بر عملکرد معاونت فناوری، نوآوری و امور بینالملل بر نقش «دیپلماسی فناوری» در پیشبرد اهداف کشور، بهرهگیری از فرصتها برای توسعه تعاملات و مشارکتهای بینالمللی، تسریع در اجرای برنامههای تحولآفرین و تقویت نقشآفرینی جمهوری اسلامی ایران در مجامع بینالمللی تأکید کرد.
۲۹ خرداد ۱۴۰۵ ۱۱:۰۶