خبر «معمای کرونای انگلیسی؛ وزیر بهداشت: رد پای ویروس انگلیسی فعلا در ایران دیده نشده» را در خبر ۲۲ شبکه ۳ مشاهده کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۶- ۰۸:۲۴

روایت رئیس جمهور از نخستین جلسه مشترک مجلس و دولت درباره بودجه سال آینده

رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت با بیان کاهش تورم در آذر ماه گفت: بودجه سال بعد بر اساس رشد اقتصادی و افزایش ارزش پول ملی بسته شده است.
 
آقای روحانی با اشاره به دیدار روز گذشته با رئیس مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه گفت:با مباحث مطرح شده در این جلسه نظرات دو قوه به هم نزدیک تر شد .
 
رئیس جمهور امروز همچنین رئیس دفتر رئیس جمهور از برگزاری جلسه مشترک دیگری میان اعضای مجلس و دولت در روز شنبه خبر داد و گفت دولت از هر اصلاحی که باعث صرفه جویی در بودجه شود و درآمدزایی را افزایش دهد، استقبال می کند.
 
در جلسه هئیت دولت همچنین پیشنهاد اصلاح آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان با هدف تسهیل سرمایه گذاری در کشور و آیین نامه اجرایی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به تصویب رسید و آیین نامه اجرایی انتشار فهرست رسمی دارویی ایران اصلاح شد.

بررسی بودجه 1400 اولویت نخست مجلس

رئیس مجلس در جلسه کمیسیون تلفیق، با تاکید بر اینکه لایحه پیشنهادی بودجه 1400 مهم ترین اولویت کنونی مجلس است، از نمایندگان خواست با اختصاص زمان و دقت لازم، آن را به بهترین نحو اصلاح کنند.

رئیس مجلس: افزایش حقوق در بودجه باید قدرت خرید مردم را بیشتر کند

آقای قالیباف بخش های مربوط به افزایش حقوق ها در بودجه سال آینده را قابل قبول خواند و گفت: حقوق اقشارمختلف باید به نحوی افزایش یابد که به افزایش قدرت خرید مردم کمک کند.
 
همچنین در جلسه امروز صحن علنی مجلس، نمایندگان معیارهای رجل مذهبی و سیاسی بودن و تعریف دقیق از تابع ایران بودن را برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص کردند. طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی مهریه هم اعلام وصول شد.

شیوه نامه برگزاری امتحانات و روش‌های آزمون غیرحضوری، مشخص شد

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت : شیوه نامه برگزاری امتحانات و روش‌های آزمون غیرحضوری، مشخص شده با این حال هر منطقه‌ای از کشور که ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد،امتحانات را حضوری برگزار می کنیم.

نهایی شدن توافق سد خداآفرین با جمهوری آذربایجان

وزیر نیرو هم از نهایی شدن توافق سد خداآفرین با جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت: علاوه بر احداث نیروگاه های برق، این سد می تواند حدود۱۲۰ هزار هکتار از اراضی پائین دستی را آبرسانی کند.
 

چین، عراق، امارات و ترکیه، اصلی ترین مقصدهای صادرات  

رئیس کل گمرک ایران اعلام کرد در ۹ ماهه امسال، ۱۱۰ میلیون تن کالا به ارزش ۵۲ میلیارد دلار به کشور وارد و یا صادر شده است.
 
به گفته آقای میراشرفی از 25 میلیون تن کالاهای وارداتی به کشور، 17 و نیم میلیون تن کالاهای اساسی بوده و کشورهای چین، عراق، امارات و ترکیه، اصلی ترین مقصدهای صادرات بودند. 

پیش بینی بارش برف و باران

به پیش بینی سازمان هواشناسی ، بیشتر استان های شمال، غرب و جنوب کشور فردا شاهد بارش برف و باران خواهند بود. از پس فردا هم، هوا در این استان ها حدود 5 تا 10 درجه سردتر میشود.استاندار تهران هم اعلام کرد در پی افزایش آلایندگی هوا در هفته آینده تردد خودروها , موتورسیکلت های دودزا و تردد شبانه همه خودرو‌های سنگین و دیزلی در تهران از شنبه تا اطلاع بعدی ممنوع است. 

معمای کرونای انگلیسی؛ وزیر بهداشت: رد پای ویروس انگلیسی فعلا در ایران دیده نشده

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد آمار جان باختگان 24 ساعت گذشته کووید 19 به 153 نفر کاهش یافت . همزمان با افزایش نگرانی کشورها از ورود ویروس انگلیسی وزیر بهداشت این کشور از شناسایی ویروس جهش یافته دیگری در این کشور خبر داد

آزمون سازهی فضای مجازی تائید نمی شود

این روزها با نزدیک شدن به فصل امتحانات مدارس، فضای مجازی از آزمون سازهایی پر شده که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده آنها را تائید نمی کند.

حمایت اجتماعی و معیشتی زندانیان و خانواده های آنها

با امضای تفاهم نامه همکاری میان ستاد اجرایی فرمان امام با سازمان زندان ها، از خانواده های زندانیان سراسر کشور، حمایت اجتماعی و معیشتی می شود. ستاد اجرایی فرمان امام همچنین در تفاهمنامه دیگری با ستاد دیه کشور متعهد شد با پرداخت دیه، زمینه آزادی تعداد دیگری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کند. 

درخواست تمرکز ویژه برای تامین ارز مورد نیاز دارو

معاون اول رئیس جمهور در جلسه تامین ارز کالا‌های اساسی و دارو از بانک مرکزی خواست تمرکز ویژه ای برای تامین ارز مورد نیاز دارو داشته باشد.

پارلمان رژیم صهیونیستی منحل شد

پارلمان رژیم صهیونیستی، به دلیل اختلاف میان احزاب دولت ائتلافی این رژیم منحل شد.

پارلمان جدید، قرار است در انتخابات زودهنگام سه ماه آینده تشکیل شود.

ترامپ ویدیویی از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را منتشر کرد

رئیس جمهور فعلی آمریکا، با انتشار ویدیویی که نشان می دهد کارکنان یک مرکز رای گیری در ایالت جورجیا برخی برگه های رای را چند بار اسکن کردند، بار دیگر بر وقوع تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد.

تصاویر استخراج شده از دوربین های امنیتی این مرکز رای گیری نشان می دهد، کارکنان بعد از خروج ناظران جمهوری خواه و خبرنگاران از اتاق، اسکن برگه‌های رای را از سر می گیرند.

خانواده ای یزدی که با تفکیک زباله، به نیازمندان به محیط زیست  کمک کردند . گزارش در این باره در این بخش خبری مشاهده کنید. 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha