پخش زنده
امروز: -
با وجود افزایش ظرفیتهای ارتباطی با بخشهای درمانی و اقداماتی که برای سهولت در دریافت نوبت برای ویزیت پزشک صورت گرفته است، اما هنوز افراد زیادی هستند که از نحوه نوبت دهی در بیمارستانها و به خصوص بیمارستانهای دولتی گلایه دارند.
به گزارش گروه شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، برخی از نحوه نوبت دهی تلفنی گلایه دارند و مدعی هستند که هر زمان با بیمارستان تماس گرفته اند، نتوانستند نوبت بگیرند.
برخی دیگر میگویند که بیش از دو هفته طول کشیده است تا توانسته اند به صورت تلفنی نوبت بگیرند.
برخی دیگر، از نوبت دهی اینترنتی گله دارند و میگویند که هر زمان به سایت نوبت دهی مراجعه کرده اند، با عبارت «ظرفیت تکمیل» مواجه شده اند.
طی روزهای اخیر نیز تعدادی از مخاطبان ضمن گلایه از نحوه نامناسب نوبت دهی در بیمارستانهای فارابی و ۱۷ شهریور (وابسته به سازمان تأمین اجتماعی) خواستار رسیدگی به این موضوع شده اند.
متن پیام شهروند خبرنگار ما:
نوبت گرفتن از بیمارستانها و کلینیکها شده معضل بزرگ برای مردم بیمار و دردی بر درد آنها افزوده است!
من به شخصه مدتی است برای گرفتن نوبت در کلینیک محمدزاده تلاش میکنم، اما موفق نمیشوم! از ساعت ۸ صبح هر روز تماس میگیرم که بیشتر اشغال است و اگر هم وصل شود نوبت پر شده است! پس چه باید کرد! آیا نمیشود که نوبت دهی اینترنتی جایگزین شود تا مردم راحت شوند؟ یا باید این دور باطل طی شود؟ لطفاً منعکس کنید!