پخش زنده 				 				
 		 					امروز: 					 						 					 					- 					 				
 			یک کارشناس صنعت خودرو میگوید: برای افزایش تولید خودرو نیاز است برخی مشکلات صنعت خودروسازی از جمله قیمت گذاری دستوری رفع شود.
آقای کریمی سنجری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، افزود: اتفاقی خوبی سال گذشته افتاد، بعد از ۴ سال شرکتهای خودروساز موفق شدند تولید خود را از حدود ۹۰۰ هزار در سال به یک میلیون و ۳۵۰ هزار دستگاه برسانند، ضمن اینکه برنامهای که امسال برای خودروسازان خصوصی و دولتی پیش بینی شده یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودروست.
 							باسلام . یه سوال دارم که چرا خودروساز های سایر کشورها مثل چین و کره و ژاپن و...غیره ضرر نمیکنند اما خودروسازهای کشور ما با اینکه خودروهایی بی کیفیت تولید میکنند و محصولات خودشان را چندین برابر خودروسازهای جهان میفروشند ضرر میکنند این درحالی هست که هیچ خودروی ما قابل مقایسه با سایر کشورها نیست چه از نظر کیفیت چه از نظر امکانات چه از نظر طراحی و چه از نظر امنیت چرا خودروی تیگو 8 پرو خودچین ۶۰۰ میلیون تومان پای کشتی تحویل میده  ضرر نمیکنه اما همین تیگو 8 پرو با اینکه ۳۵ درصد داخلی سازی شده و در کشور تولید میشه با قیمت دومیلیارد و دویست و هفتاد میلیون میفروشند ضرر میکنند چرا شرکت تویوتا در عمارات تویوتا لندکروز را به قیمت ۳ میلیارد میفروشند ضرر نمیکنه اما خودروسازهای کشور ما که هنوز پانصد سال مانده که خودرویی مثل لندکروز را تولید بکنند ضرر میکنند؟