پخش زنده
امروز: -
روند تغییرات دما در استان از امروز ۲۳ اردیبهشت تا پایان هفته افزایشی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: بر اساس خروجی مدلهای هواشناسی تا پایان هفته با تقویت زبانههای سیستم پرفشار، روند افزایشی دمای هوا قابل پیش بینی است.
لطفی افزود: در ۴۸ ساعت آینده با تقویت ناپایداریهای جوی علاوه بر افزایش ابر گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید در مناطق مستعد کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا و در پارهای نقاط نیمه شمالی و بخش مرکزی رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی میشود.
وی گفت: در شبانه روز گذشته قهستان و خضری دشت بیاض با ۱۲ درجه خنکترین و دهسلم و بندان با ۳۹ درجه گرمترین نقاط استان بودند؛ تغییرات دما در بیرجند هم بین ۱۷ و ۳۲ درجه ثبت شد.