پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی شهرستان قروه از دستگیری حفاران غیرمجاز در"قروه "خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، سرهنگ "واحد مظفری" گفت: ماموران پلیس آگاهی قروه با اشراف اطلاعاتی یک منزل را که عدهای در آنجا مشغول حفاری غیر مجاز جهت استخراج گنج بودند، شناسایی کردند.
وی افزود:ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک اقدام ضربتی از منزل مورد نظر بازرسی کرده و موفق به کشف یک دستگاه فلز یاب و ادوات حفاری شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قروه با بیان اینکه در این ماموریت ۴ نفر متهم نیز دستگیر شدهاند گفت: متهمان پس تکمیل پرونده جهت اقدامات قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.