پخش زنده
امروز: -
صرفهجویی در مصرف انرژی و آب، از ضروریات مهم در شرایط کنونی کشور است.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،عادل کرد مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه آب فاضلاب استان گفت: کاهش مصرف بیرویه انرژی از طریق انجام اقدامات سادهای همچون خاموش کردن تجهیزات غیرضروری، استفاده بهینه از وسایل برقی و پرهیز از اسراف، میتواند نقش مهمی در مدیریت مصرف ایفا کند. همچنین صرفهجویی در مصرف آب، بهویژه در شرایطی که بسیاری از مناطق با محدودیت منابع آبی مواجه هستند، اقدامی ضروری برای حفظ این نعمت ارزشمند به شمار میرود.
وی افزود : ترویج فرهنگ مصرف بهینه و افزایش آگاهی عمومی، از مهمترین راهکارها برای عبور از شرایط موجود است. در این میان، مشارکت شهروندان در رعایت اصول صرفهجویی، نقشی اساسی در حفظ منابع برای نسلهای آینده خواهد داشت.