پخش زنده
امروز: -
به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، ایستگاه سلامت در مسجد جامع مهاباد برپا شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مهاباد، صلاح نساجی، کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: امروز به مناسبت هفته سلامت با همکاری آموزش و پرورش، قند و فشار خون دانش آموزان و نمازگزاران مهابادی به صورت رایگان در مسجد جامع بررسی و پایش شد.
هفته سلامت از ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد.