پخش زنده
امروز: -
برای اولین بار کاشت درخت و محصول گرمسیری موز در سطح گلخانه های روستای نارنجک قروه آغازشد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این طرح نوآورانه با هدف توسعه کشتهای گلخانهای و افزایش تنوع محصولات کشاورزی در استان اجرا شده است.
کارشناسان معتقدند شرایط کنترلشده گلخانه، امکان پرورش گیاهان گرمسیری همچون موز را فراهم میکند و میتواند زمینهساز تحول در اقتصاد کشاورزی منطقه باشد.