برپایی میز خدمت در اجتماع مردمی بوشهر
چهارمین میز ارتباطات مردمی با حضور ۱۱ مدیر استانی در میدان امام خمینی بوشهر برگزار شد.

بهگزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری بوشهر در آیین برپایی میز ارتباطات مردمی در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین میز ارتباطات مردمی استان بوشهر با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی استان و با استقبال مردم، برگزار و مطالبات و دغدغههای مردم مطرح شد.
مسعود شیرافکن افزود: شامگاه سهشنبه، بیش از ۸۰ نفر از مردم استان بوشهر با مراجعه به میز ارتباطات مردمی، درخواستهای خود را مطرح کردند که مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی نیز با حوصله، ضمن شنیدن مشکلات و دغدغههای مردم، مطالب را صورتجلسه کردند.
وی اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانبندی شده، پیگیری درخواستهای مطروحه، انجام و نتایج به اطلاع متقاضیان رسانده میشود.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری بوشهر عنوان کرد: در میز ارتباطات مردمی امشب، فرماندار شهرستان بوشهر، مدیرکل جهاد کشاورزی استان، مدیرعامل شرکت پست استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیرکل تأمین اجتماعی استان، مدیرکل کمیته امداد استان، مدیر شرکت مخابرات منطقه بوشهر، مدیرکل هلالاحمر استان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حاضر بوده و به مطالبات مردمی رسیدگی کردند.
شیرافکن با تأکید بر تداوم برپایی میز ارتباطات مردمی در مرکز استان و مراکز شهرستانها، گفت: از مدیران انتظار داریم، ضمن برگزاری ملاقاتهای عمومی، در میز ارتباطات مردمی نیز حضور فعالی داشته باشند.