پخش زنده
امروز: -
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان میناب پیش بینی کرد: بیش از ۳۰ تُن ماهی گرمابی از استخرهای پرورش ماهی در این شهرستان برداشت شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، اسلام بهرامی گفت: مزرعه پرورش ماهی تیلاپیلا در میناب ۴ هزار مترمربع است که تا پایان سال به ۶ هزار مترمربع افزایش مییابد.
وی افزود: ماهیان گرمابی پس از برداشت و بسته بندی، به تهران و اصفهان ارسال میشود.
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان میناب گفت: فعال سازی دیگر ظرفیتهای مختلف در بخشهای کشاورزی و باغداری در دستور کار جهادکشاورزی است.
بیشتر بخوانید: پایان برداشت گندم از زمینهای کشاورزی شمیل بندرعباس
بهرامی افزود: پرورش ماهیان گرمابی در هرمزگان از مهرماه آغاز میشود و تا اردیبهشت ادامه دارد.