پخش زنده
امروز: -
جلسه شورای حفاظت از آب شهرستان قروه با حضور مسئولان ارشد قضایی و اجرایی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، در این نشست، وضعیت چاههای غیرمجاز در دشتهای قروه و دهگلان، پروژه انتقال آب از سد قوچم و مشکلات کشاورزان مورد بررسی قرار گرفت.
دادستان استان کردستان بر برخورد قانونی با چاههای غیرمجاز تأکید کرد و خواستار صیانت جدی از منابع آب زیرزمینی شد.
شیخی زاده نماینده مردم قروه و دهگلان نیز با اشاره به کمبود آب در منطقه، بر اولویت تأمین نیازهای داخلی پیش از انتقال آب به سایر مناطق تأکید کرد.
فرماندار قروه نیز تسریع در اجرای پروژه انتقال آب سد قوچم را ضروری دانست.
در این جلسه همچنین مشکلات کشاورزان از جمله قطعی برق و افزایش قیمت نهادههای کشاورزی مطرح و بررسی شد.