پخش زنده
امروز: -
بمنظور تسهیل در رفت و آمد قشموندان و گردشگران ساعات کاری بندر شهید ذاکری قشم به روال عادی بازگشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم گفت: اکنون فعالیت این بندر مسافری از ساعت شش صبح تا ۲۲ است.
پیش از این با توجه به شرایط جنگی کشور، ساعت فعالیت این بندر مسافری چند مرتبه تغییر یافته بود.
بیشتر بخوانید: رفت وآمد دریایی در بنادر قشم برقرار است
غلامرضا کریم آقائی افزود: تمهیدات لازم برای خدماترسانی به مسافران صورت گرفته است و شناورها طبق برنامهریزیهای پیشین، در ساعات اعلام شده به جابهجایی مسافران بین قشم به بندرعباس و هرمز مشغول هستند.