پخش زنده
امروز: -
جاده بین روستایی سعدآباد گرمسار در بخش مرکزی گرمسار به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این طرح در قالب طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرمسار اجرا شد.
سرهنگ محمد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت : طرح آسفالت جاده بین روستایی روستای سعد آباد به طول ۴/۵ کیلومتر و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.