پخش زنده
امروز: -
صرفه جویی در مصرف یکی از ضروریاتی است که همه باید آن را مورد توجه قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، در آستانه شروع دوره پیک مصرف برای مشترکان برقی که ۱۰ درصد کمتر از سال گذشته مصرف داشته باشند پاداش و مشترکانی ۲ونیم برابر الگو مصرف کنند محدودیت اعمال میشود.
در حوزه مصرف آب هم گرچه امسال بارشهای امید بخشی را شاهد بودیم، اما صرفه جویی از سوی تک تک افراد جامعه امری ضروری است.