پخش زنده
امروز: -
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان دریافت هرگونه شهریه هنگام ثبتنام را در مدارس دولتی ممنوع اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ محمد رضا نظریان با تأکید بر لزوم توسعه عدالت آموزشی افزود: ثبتنام دانشآموزان تنها باید بر اساس محدوده جغرافیایی سکونت آنها انجام شود.
به گفته وی به منظور صیانت از حقوق دانشآموزان و اولیا و ارتقای شفافیت در فرآیندهای مالی مدارس، امکان ثبت و پیگیری شکایات مرتبط با دریافت وجه در مدارس از طریق سامانه فراهم شده است.